Retouren:

In het geval dat koper ontevreden is over een geleverd product, verplicht verkoper zich om het product retour te halen. Koper heeft het recht om artikelen te ruilen. Mocht koper hiervan geen gebruik willen maken, dan zal verkoper, indien gewenst, het bedrag dat koper heeft betaald zo spoedig mogelijk terugbetalen. Elke gewenste retour dient van te voren aan verkoper gemeld te worden. Dit kan per e-mail, schriftelijk of telefonisch binnen 14 dagen na ontvangst van goederen. Verkoper zal hierop de nodige voorbereidingen treffen om de goederen bij de koper te laten ophalen.

Richtlijnen voor retourzendingen:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via vanewijck@live.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

  • Goederen mogen niet gebruikt zijn en moeten compleet en onbeschadigd retour komen.
  • Goederen dienen inclusief alle geleverde toebehoren retour te komen.
  • Goederen dienen in de onbeschadigde originele verpakking te worden geretourneerd. Om deze originele verpakking dient een beschermende (extra) verpakking te zitten. Deze dient door koper zelf te worden voorzien.
  • Goederen dienen binnen 14 dagen na ontvangst voor retour aangemeld te worden.
  • Speciaal bestelde goederen en/of onderdelen neemt koper niet retour tenzij er een defect bij levering geconstateerd is.
  • In het retourpakket is een kopie van de originele factuur en/of pakbon bijgevoegd.
  • In het retourpakket wordt een schrijven bijgevoegd waarin de reclamatie, omruiling, reparatieopdracht of creditering wordt gespecificeerd.
  • Schade aan en vervuiling van retour gezonden artikelen zijn voor rekening en risico van de koper.
  • Indien koper de gehele order retour zendt, zullen de eventueel gemaakte verzendkosten niet geretourneerd worden.

Verkoper behoudt zich het recht voor om retourzendingen die niet conform bovenstaande richtlijnen retour gezonden zijn, te weigeren en/of te retourneren naar koper. Alle eventueel bijkomende kosten zijn voor rekening van koper.

Leveringsvoorwaarden:

Nagenoeg alle goederen zijn normaliter uit voorraad leverbaar. Wij proberen de voorradige goederen zo spoedig mogelijk uit te leveren bij koper. Niet voorradige artikelen zullen zo spoedig mogelijk zonder extra verzendkosten worden nageleverd. Bij orders binnen Nederland/België onder een bestelwaarde van € 100,00 exclusief BTW, worden eenmalige verzendkosten van € 7,95 in rekening gebracht. Voor orders boven dit bedrag worden geen verzendkosten gerekend.

De levering vindt plaats tot aan de eerste drempel van de begane grond. Het eventueel installeren van apparatuur dient door koper of haar installateur te gebeuren. Verkoper kan geen oude apparaten of verpakkingsmateriaal voor koper retour nemen. Voor het definitief doorgeven van een order heeft koper zelf gecontroleerd of de bestelde apparatuur door openingen, gangen en/of deuren past. Beschadigde, verkeerd geleverde of kapotte goederen dienen binnen 48 uur na ontvangst van de goederen gemeld te worden bij verkoper.

De verkoper is nimmer aansprakelijk voor alle indirecte kosten en indirecte schade, op enigerlei wijze verband houdende met, dan wel veroorzaakt door een fout of tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst.

De koper vrijwaart de verkoper tegen alle aanspraken van derden tot vergoeding van schade of anderszins, welke direct of indirect, middellijk of onmiddellijk samenhangen met de uitvoering van de overeenkomst tussen de verkoper en de koper.

Garantie:

Verkoper geeft 1 jaar garantie op al haar producten voor wat betreft fabricagefouten. Hieronder wordt niet verstaan: mankementen veroorzaakt door slijtage, verkeerd of onprofessioneel gebruik, geen of slecht onderhoud. In dit geval zullen de verzend- en/of verpakkingskosten doorberekend worden aan koper. Dit geschiedt op basis van nacalculatie. Schoenen hebben een garantietermijn van 3 maanden. Voor reparaties na het verlopen van bovengenoemd termijn, geldt een garantie van 3 maanden op het gerepareerde. De niet garantie gevallen zullen doorberekend worden aan koper. Verkoper zal daar waar mogelijk koper informeren over de eventuele kosten. Verkoper behoudt zich het recht voor om goederen die niet conform haar richtlijnen retour komen, te weigeren en retour te sturen naar koper. De hiervoor gemaakte kosten zullen voor rekening zijn van koper.



| Meer